МАЛИ САЈАМ СПОРТА ОДРЖАН У БАЧУ
Attachment | Size |
---|---|
Текст конкурса | 2.53 MB |
Табеларни приказ прихватљивих инвестиција | 20.43 KB |
Захтев | 28.67 KB |
Ради провере редовности похађања наставе за децу за коју се остварује право на дечији додатак а у складу са ставом 12. , члан 26. Закона о финансијској подршци породици са децом („Службени гласник РС“, бр. 113/2017, 50/2018, 46/2021 – одлука УС, 51/2021 – одлука УС, 53/2021 – одлука УС и 66/2021) потребно је до краја месеца септембра доставити информацију о упису у образовне установе за децу која су први пут школске 2021/2022 године уписана у предшколску установу, основну школу или средњу школу. Информацију је потребно доставити и за децу која су у току основношколског/средњошколског образовања а од школске 2020/2021 године променила образовну установу.
Подсећамо кориснике дечијег додатка да је потребно да сваку промену од утицаја на право пријаве у року од 15 дана од дана настанка промене па тако и информацију о престанку основношколског образовања уколико дете није уписано у средњу школу или о престанку средњошколског образовања.
Информација о упису/промени образовне установе или информација о престанку образовања се доставља поштом на адресу Општинска управа Бач, Одељење за општу управу, друштвене делатности и заједничке послове, Служба дечије заштите ,Трг др Зорана Ђинђића 2 Бач или лично у зграду ОУ Бач-канцеларија број 9.
Обавештавају се ученици и студенти корисници општинских стипендија за 2020/21 годину да су сходно уговорној обавези дужни доставити копију сведочанства и копију овереног летњег семестра како би им се исплатила последња рата стипендије.
Рок за достављање је до 20.08.2021. године.
Наведену документацију потребно је доставити у Општинску управу Бач - ( стари улаз, канцеларија 9 ) код референта Иване Модић.
Служба за пољопривреду ОУ Бач подсећа заинтересована лица за остваривање права пречег закупа државног пољопривредног земљишта у општини Бач у 2022. години, да треба НАЈКАСНИЈЕ ДО 31.08.2021. године да поднесу ЗАХТЕВ Републичкој ветеринарској инспекцији ради утврђивања условних грла на свом имању.
Захтев се предаје лично на писарници Јужно Бачког управног округа у Новом Саду, или шаље поштом на:
Јужнобачки управни округ
Булевар Михајла Пупина 10
21000 Нови Сад
Са обавезном назнаком: „ЗА ВЕТЕРИНАРСКУ ИНСПЕКЦИЈУ“
Поред Захтева потребно је доставити и доказ о уплати таксе у износу од 330,00 динара на рачун:
Прималац: Буџет Републике Србије
Сврха: Р.А.Т.
Шифра плаћања: 153
Број рачуна: 840-742221843-57
Модел: 97
Позив на број: 68-204
Након запримљеног захтева, ветеринарска инспекција ће организовати излазак на терен ради обрачуна условних грла, како би се свим подносиоцима захтева обезбедио потребан Записник са којим ће конкурисати на Јавни позив за остваривање права пречег закупа у 2022. години. Рок за аплицирање на Јавни позив је 31. октобар 2021. године.
Текст јавног позива са пратећом документацијом можете преузети овде
Attachment | Size |
---|---|
Текст јавног конкурса | 1.54 MB |
Прилог 1 - Пријавни формулар за породичне куће/станове | 272.76 KB |
Прилог 1А - Пријавни формулар за стамбене заједнице | 233.72 KB |
Прилог 2 - Листа фирми/привредних субјеката изабраних на основу Јавног позива за привредне субјекте општине Бач | 106.55 KB |
Прилог 3 - Правилник | 4.37 MB |
Изјава | 119.7 KB |
Изјава - заједничко домаћинство | 153.26 KB |
Attachment | Size |
---|---|
Прелиминарна листа | 757.3 KB |
Коначна листа | 1.55 MB |
Copyright © 2024,
Designed by Opština Bač